onsdag 23 juni 2010

Glasstrutsvåffeljärn

Det finns ofta en hel del åsikter emellanåt om Lidls butiker, varor och personalpolicys etc, men oavsett vad man tycker om det så kan jag inte förneka att de ibland har en hel del lite mer udda, men smarta saker.

Alldeles nyss var jag och köpte ett våffeljärn avsett för att göra glasstrutsvåfflor där för 149:-, men det bör funka även för att göra andra typer av rån också. Så nu blir rån- & struttillverkningen betydligt enklare när jag inte längre behöver klä in det gamla våffeljärnet (som är fullt med ägg, mjölk & vete-rester från innan vi behövde allergianpassa kosten här hemma) med ugnsfolie.




1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Då ska jag leta upp en Lidlbutik nästa gång jag är i stan! Glasstrutar kommer nog göra lika stor succé som tårtan och Tacogratängen gjorde igår! Tårtan blev jättebra med sojagrädde och jordgubbar på!

    SvaraRadera